دلم گرفته...

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

دلم گرفته...

آدمی تا زنده است باید به فریادش رسید...

ور نه بر سنگ مزارش آب پاشیدن چه سود...!!!

 

دلم گرفته ، از همه چی...

از هر چیزی که خدا خواسته و نخواسته...

از تموم اتفاق ها...

به خدا خستم ، چرا هیچ کس نمی فهمه ؟!!! نمی دونم !!!

کاش میگذاشتن برم جنوب...

کاش می فهمیدن چقدر نیاز دارم به تنهایی ، به آرامش ، به یک خلوت که فقط من باشم و خدام...

کاش می فهمیدن بغض داره خفه ام می کنه ولی حتی نمیذارم اشکم بریزه...

ای کاش روزگار فقط یک کم ، فقط یک کم باهامون مهربون تر بود...

اه...!!!

بسه...

حتی از شکایت کردن هم خسته شدم...

خدا...!!!

کجایی ؟

باور کن ما هم بنده توییم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, ساعت توسط masoud |